Alla inlägg under maj 2012

Av Greta Fridh - 31 maj 2012 16:48

Hej på er allihopa    Sitter just nu och tittar på Parlamentet. Jätte roooliiigt!     

Ska snart spela golf uppe på kullaberg, kuligt kuligt. 

Nya Naruto kapitlet var rätt kul   jaaa.... det mesta är rätt roligt tycker jag faktiskt.


I dag i skolan hade vi matteprov, inte alls svårt, bara lite. Vi började också se på "The Guru" på engelskan och vi såg hela "Flugornas Herre" på svenskan/so:n. Den var jätte bra, fast rätt så hemsk, tycker jag.


Om ni inte har sätt den så kommer trailen här för jag har bråttom så jag kan inte berätta vad den handlar om.  



Ha det så bra   

Av Greta Fridh - 31 maj 2012 16:48

Hej på er allihopa    Sitter just nu och tittar på Parlamentet. Jätte roooliiigt!     

Ska snart spela golf uppe på kullaberg, kuligt kuligt. 

Nya Naruto kapitlet var rätt kul   jaaa.... det mesta är rätt roligt tycker jag faktiskt.


I dag i skolan hade vi matteprov, inte alls svårt, bara lite. Vi började också se på "The Guru" på engelskan och vi såg hela "Flugornas Herre" på svenskan/so:n. Den var jätte bra, fast rätt så hemsk, tycker jag.


Om ni inte har sätt den så kommer trailen här för jag har bråttom så jag kan inte berätta vad den handlar om.  



Ha det så bra   

Av Greta Fridh - 31 maj 2012 16:48

Hej på er allihopa    Sitter just nu och tittar på Parlamentet. Jätte roooliiigt!     

Ska snart spela golf uppe på kullaberg, kuligt kuligt. 

Nya Naruto kapitlet var rätt kul   jaaa.... det mesta är rätt roligt tycker jag faktiskt.


I dag i skolan hade vi matteprov, inte alls svårt, bara lite. Vi började också se på "The Guru" på engelskan och vi såg hela "Flugornas Herre" på svenskan/so:n. Den var jätte bra, fast rätt så hemsk, tycker jag.


Om ni inte har sätt den så kommer trailen här för jag har bråttom så jag kan inte berätta vad den handlar om.  



Ha det så bra   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Mitt "intressanta" liv på en Internet-sida.

JAG... GILLAR... MAJZZZ!...
OCH NARUTO...!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards