Alla inlägg under juli 2012

Av Greta Fridh - 31 juli 2012 15:50

Tjabba!!! Har Internet här i Ungern!!! Har sååååååå mycket att berätta. Kan börja med att berätta att det är min bror Julius födelsedag, najs. Han har dock inte den bästa av födelsedagar :/
Men aa... Har åkt zip-line i dag (stavning?) det var kul fast jag fick avdryta lite före de andra för jag mådde illa, det va väll lite så där kul.
Men det största som har hänt mig den här resan var att jag köpte ett ds-spel och inte vilket som helst utan Kingdom Hearts re:coded, jävla bra asså.
Sitter faktiskt och spelar just nu :D Göörrr gött
På det hela taget har det vart en rätt så trevlig resa :) fast med lite bråk, (bara min familj som bråkar HELA JÄVLA TIDEN?)
Men i alla fall så har jag inte så mycket att berätta så vi får se när nästa inlägg läggs ut.

Good byeee... ;)

Av Greta Fridh - 21 juli 2012 16:31

Kul att vara sjuk när man ska till Ungern i morgon, va?
Näää det är det inte! Men man får väll stå ut -__________- hur jobbigt det än må vara. Så i natt blir det att kliva upp JÄTTE tidigt och sätta sig i bilen och åka... Ush, hoppas jag mår bättre då -3-
Ha det så gött i alla fall, vi hörs (typ) om två veckor eller nått
Hej då :3

Av Greta Fridh - 19 juli 2012 23:26

Heej!!! Nu är man hemma igen dååee :D hade det verkligen as kul i England! Fick massa nya vänner, saknar dem redan:(
Familjen jag och min kompis Saga bodde hos var bara bäst alltså! Pluss att deras äldsta som var as snygg!!! Seriöst!!!

Köppte ett Naruto Shippuden (naruto) cosplay men pallar inte lägga upp en bild, just nu.

Bloggar från mobilen den här gången! Ny bloggplatsen-app!!!

Fick höra världens bästa låt (förutom Don't stop me now). Nämligen Nothing really matters av Will I Am/ David Guetta, jävla bra låt alltså! Älskar den jätte mycket!!!

Just nu sitter jag och Julius och min kompis Isabel och ser på tv och är inne på mobilerna, väldigt sociala mot våra elektroniska grunkor är vi "3

Nä nu har jag faktiskt inte mycket mer att säga, jag e lixom as trött!!! zzzz-_______-zzzz

Berättar mera i morgon :D

Presentation

Mitt "intressanta" liv på en Internet-sida.

JAG... GILLAR... MAJZZZ!...
OCH NARUTO...!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards