Alla inlägg under augusti 2012

Av Greta Fridh - 31 augusti 2012 21:45

Nu ska ni få höra en massa saker som jag gillar:
Att behöva gå upp tidigt
Försova mig
Majs
Vatten
Att vara blöt
Min katt Maja
Skolan
Mun säng
Pennor
Papper
Att rita
Att måla
Läxor
Uppslagböcker
Att inte göra mina läxor även om jag måste
Att spela piano
Tv serien Scrubs
Mitt eget ansikte
Majs
Salt
När det ös-regnar
Att drömma
Att vakna mitt i natten
Att vakna på morgonen och känna mig helt drogad
Att träna karate
Blöthet
Mina hundar
Mina vänner
Att åka buss
Att lyssna på musik
Att läsa manga
Att skada mig
Att.sova på lektionerna
At få.skäll av lärare, vilket jag ALDRIG får D:<
Att kunna glänsa på engelskan
När jjag vinner i nånting
Att inte vara det minsta.förbered inför ett.prov
När.man skriver på mobilen och der blir.sånna.här.underbara.punkter.mellan.orden
När modilen laggar
När man upptäcker att man fått blod överallt för att man inte har sett att mn har rivit upp ett sår
Att gå till tandläkaren <3
Att vara förkyld
Nämde jag majs?
Köttbullar
Gröna saker
Mattor
Att.sova
Min kudde


Okej nu pallar jag inte skriva mer saker jag gillar så GID FUCKING NATT PÅ ER

Sov gott

Av Greta Fridh - 30 augusti 2012 19:37

Bonjour, eller hur det nu det nu stavas.
Bilden här är på mina underbara hundvalpar Luna och Leia. Visst ör de söta!!!
I alla fall så läste jag det senaste naruto kapitlet i dag och om nu oxå har det så vill jag bara klargöra att jag visste från början att det var Obito (förlåt om jag spoilade) men jag menar sedan jag såg den där episoden med Obito, när Kakashi var liten, så visste jag att det var han som var Tobi, ba så ni vet! Fast jag är ju nog inte den ända som har trott det.
Så på lördag ska vi i alla fall ha kräftskiva hemma hos mig
och min familj och min bästaste bästa bästiga bästis ävvörr nämligen Sennie ska komma!! Ååh jaaaaah det ska hon. Det ska bli skkkeeeeet najs! Så jäääävla kul alltså.

Vet vi vad jag tänker på varje dag, ja förutom majs såklart,? Jo nämligen språkresan jag åkte på. Det var en otrolig upplevelse! Om ni inte har åkt redan tycker jag verkligen att ni ska åka. Det var så lärorikt, och väldigt kul oxå.
Jag reste med ett bolag som heter Ef, jag rekommenderar det starkt. Om ni vill så kan ni ju gå in på Efs hemsida, www.ef.com, och få inormation om olika ställen och sånt om ni funderar på att åka. Där jag var (Hastings, England) vart det väldigt nära till havet, det var nämligen en hamn-stad, och ledarna var jätte trevliga och hjälpsamma i fall det var nått man undrade över. Och en av lärarna som undervisade oss i olika saker pratade till och med svenska!!!


Nu blev det ett relativt långt inlägg så ¡adiós!
Hej då

Av Greta Fridh - 19 augusti 2012 20:08

Hejsan svejsan i dag har jag och min familj vart och kollat in några hundvalpar och valt ut två tikar vi ska ha.
Jag är jätteglad just nu!!! Men vi får först hämta hem dem om en vecka :| Men de är våra!!!!! Meeep
De är blandningar mellan doberman och rottweiler så om ni kan nått om de raserna får ni gärna säga till.
Nu så tittar jag på Kung Fu Panda två, den är jättebra!
Nä nu sticker jag
Hej då

Av Greta Fridh - 18 augusti 2012 22:49

Tjabba! I går började skolan för mig, det var bra tycker jag 8(=...=)8
Men i alla fall. Förutom att skolan börja sov jag över med Saga, tjejen jag var på språkresan med :3 Vi hade aaaaaas kuuuul!!!
Så i dag har jag vart med henne och när hon åkte hem gick jag ner med mamma och Julius och Astrid och badade en tag.
Sen har jag vart hemma en del oxå.
Nu ska jag rita.
Hej då

Av Greta Fridh - 14 augusti 2012 14:40

Japp, har vart hos mina kusiner i Göteborg i två nätter.
Kom i förrgår, var på Liseberg i går och åker hem i dag.
Sitter på tåget just nu och ska snart åka i väg.
Har en spännande nyhet, jag börjar skolan på fredag -(*0*)-
Wooooooh åttan här kommer jag, lixom typ.
Annars så var jag på BR och köpte pokèmon-kort idag, coolt va?
Nää inte riktigt kanske. Nu har jag inget mer att säga så hejdå

Av Greta Fridh - 9 augusti 2012 15:17

Sitter just nu och tittar på vänner och Julle och hans kompisar ska sätta på den andra tvn så att jag ska se där när de spelar assassin creed brotherhood eller vad det heter.
Sååå nu är jag påövervåningen och de håller på att sätta på spelet.
Här finns dock inte femman så jag ser på sexan istället.
I dag har jag googlat en massa och varit ute och slått på äpplen med ett stort träsvärd som stog i källaren ;D
I över morgon åker jag och mamma, inte Julle tror jag, och jag vet inte om pappa kommer heller, till Ullared, det ska bli jättekul ! ! !
Nå nu ska jag gå och rida på en enhörning över en regnbåge.
Morssning korssning

Av Greta Fridh - 8 augusti 2012 22:37

Tjena tjena. Kom hem i förrgår, har bara inte orkat berätta.
I alla fall är jag hemma nu.
I dag var jag med min kompis Hanna och vi hittade på en massa grejer. Bland annat var vi uppe på skolans tak och hade oss. Vi förstörde inget som tur var, fast vi var tvungna att mosa några blommor när vi skulle ner ( vi hoppade rakt ner i en jätte-kruka ). Det var jätte kul där uppe, fast vi var litte rädda att någon skulle se oss. Och det var det två som gjorde, men de struntade i oss och satt (rätt långt från oss) och snackade med varandra.
I morgon ska jag åka rullskridskor tror jag, vi får la se C^;
Nä nu är jag faktiskt jäääätteeeeee trött så hod natt på er.
Sess senn

Av Greta Fridh - 4 augusti 2012 07:56

Allt I hav to say is dat wi ar going hoom todaj. Inte mycket annat faktiskt. Men först ska vi åka till Budapest och sova på hotel! Fett najs yall!!! 8(*^*)8 eller nått.


Weeeeeeeeeeet niiiiiiiiiiiiiii jag har bestämt att jag och en annan ska åka på tyyyp... Uppcon nästa år. Fast hon som jag ska åka med vet inte om det än, det är bara jag som har bestämt ;-)
Kolla här... Vanlig människa: :-) full människa: ;-) Voldemort :}
LOL!

Nä nu måste jag äta en macka, hej dåååååå!

Presentation

Mitt "intressanta" liv på en Internet-sida.

JAG... GILLAR... MAJZZZ!...
OCH NARUTO...!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards