Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

lösenordet till min telefon är inte majskolvar

Av Greta Fridh - 30 augusti 2012 19:37

Bonjour, eller hur det nu det nu stavas.
Bilden här är på mina underbara hundvalpar Luna och Leia. Visst ör de söta!!!
I alla fall så läste jag det senaste naruto kapitlet i dag och om nu oxå har det så vill jag bara klargöra att jag visste från början att det var Obito (förlåt om jag spoilade) men jag menar sedan jag såg den där episoden med Obito, när Kakashi var liten, så visste jag att det var han som var Tobi, ba så ni vet! Fast jag är ju nog inte den ända som har trott det.
Så på lördag ska vi i alla fall ha kräftskiva hemma hos mig
och min familj och min bästaste bästa bästiga bästis ävvörr nämligen Sennie ska komma!! Ååh jaaaaah det ska hon. Det ska bli skkkeeeeet najs! Så jäääävla kul alltså.

Vet vi vad jag tänker på varje dag, ja förutom majs såklart,? Jo nämligen språkresan jag åkte på. Det var en otrolig upplevelse! Om ni inte har åkt redan tycker jag verkligen att ni ska åka. Det var så lärorikt, och väldigt kul oxå.
Jag reste med ett bolag som heter Ef, jag rekommenderar det starkt. Om ni vill så kan ni ju gå in på Efs hemsida, www.ef.com, och få inormation om olika ställen och sånt om ni funderar på att åka. Där jag var (Hastings, England) vart det väldigt nära till havet, det var nämligen en hamn-stad, och ledarna var jätte trevliga och hjälpsamma i fall det var nått man undrade över. Och en av lärarna som undervisade oss i olika saker pratade till och med svenska!!!


Nu blev det ett relativt långt inlägg så ¡adiós!
Hej då

 
 
Ingen bild

Sennie

30 augusti 2012 19:48

Två:a som kommenterar , haha ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Greta Fridh - 24 oktober 2012 17:04

jaaaaa..... jag trivs inte så mycket med bloggplatsen längre så jag byter hemsida till den hära   www.dagdrommarochannat.blogspot.com' vi ses kanske där då ...

Av Greta Fridh - 24 oktober 2012 16:21

I dag har jag praoat på mitt gamla dagis, tredje dagen i dag till och med. Nu så ligger jag och försöker att läsa manga men internetet är ju så underbart långsamt att det tar en och en hjalv evigehet och första sidan har inte äns hunnit ladda.  Väldi...

...

Av Greta Fridh - 2 oktober 2012 17:39

Nu är Scrubs slut men jag tittar på en film som heter She's the man som är jätte bra! Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så asså hej då...

Av Greta Fridh - 2 oktober 2012 16:02

Sitter i le soff med le hundar och ser på le tv. Om en halvtimme börjar SCRUBS !!! Öööööööööhhhhh !!! Men asså nu ska jag se på family guy Hej då...

Av Greta Fridh - 28 september 2012 15:48

När jag var ute i trädgården innan så jag värsta trollsländan asså. Den va säker 7, nästan 8 cm lång! SKIIIIIIIIT LÄSKIGT!!! ...

Presentation

Mitt "intressanta" liv på en Internet-sida.

JAG... GILLAR... MAJZZZ!...
OCH NARUTO...!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards