Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Greta Fridh - 18 juni 2012 11:37

Tjena. Nuär jag hemma igen efter ett asroligt kalas hos min kompis Tuva  

Vi hade jätte kul!!! Vi åkte in till helsing borg och hade 5-kamp. Jg kom 1:a, fick till och med medalj  


Sen när vi kom hem så badade några av oss, även jag. Medans de andra låg i poolhuset, som vi skulle sova i.

Sedan kollade vi på film. FIlmen vi såg heter "The Librarian", den är rätt seg i början men jag, som hade sett den innan, fick de andra till att hålla ut och se på den tills att det blev mycket spännande.

Det blev ganska, eller JÄTTE mycket prat och de var några som störde sig en del på det men vad kunde vi som pratade göra åt det lixom?

Sen när vi skulle sova så pratade vi jätte mycket då oxå, så det var en som gick in och sov i Tuvas hus  och en gick faktiskt hem! 

Men vi andra hade det mycket roligt och sedan sommnade vi, typ. Fast vissa var vakna jätte länge.


Och så var jag tvungen att åka hem nu på morgonen/förrmidagen för jag ska till banken. Jag måste faktiskt sticka nu så HEJ DÅ!    

Presentation

Mitt "intressanta" liv på en Internet-sida.

JAG... GILLAR... MAJZZZ!...
OCH NARUTO...!!!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards